Nacházíte se: Hlavní strana Lástíky.cz > Přehled stránek > Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Nabídka a ceny

CA pravidelně ověřuje kvalitu a obnovuje nabídku zájezdů.

CA si vyhrazuje právo na změny ceny zájezdů LAST MINUTE dle aktuální nabídky od pořádající CK. Dále se jedná o opravy nepřesností vzniklých zadáváním do rezervačního systému.

Objednávka

V případě, že objednávka či poptávka zájezdu neobsahují telefonní číslo, jméno zákazníka či jiné důležité informace k tomu, aby bylo možné zájezd ověřit či případně rezervovat, případně zasílá objednávku s vědomím, že si zájezd neobjedná, vyhrazuje si CA právo tuto objednávku nadále nezpracovat a zákazníka ponechat bez odpovědi.

CA neručí za následky vzniklé opožděnou platbou ze strany klienta.

Zrušení - storno zájezdu

Zrušení zájezdu a případné storno-poplatky podléhají Všeobecným podmínkám účasti na zájezdech příslušné CK, které jsou nedílnou součástí každé konkrétní cestovní smlouvy.

Reklamace

CA není zodpovědná za služby pořádající cestovní kanceláře a není oprávněna k vyřizování příslušné reklamace za strany klienta. V případě, že důvody k reklamaci vzniknou na místě konání zájezdu, je nutné sepsat reklamované služby již v době trvání zájezdu, a tento dokument nechat stvrdit podpisem místního delegáta, což urychlí případné vyřízení reklamace příslušnou CK po Vašem návratu ze zájezdu. Lhůta k vyřízení reklamace je maximálně 3 měsíce od doručení reklamace do příslušné CK. Doručení reklamace je možné osobně na pobočce pořádající CK nebo poštou doporučeně.

Ochrana osobních údajů

Zákazník souhlasí se zpracováním osobních údajů v rámci poskytování výše uvedených služeb CA a jsou chráněny v souladu s platnými zákony České republiky o ochraně osobních dat, především podle zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Poskytnuté údaje slouží výhradně pouze pro potřeby CA. Zákazník poskytnutím svých osobních údajů a odesláním objednávky uděluje souhlas se zpracováním a uchováváním svých osobních údajů provozovatelem serveru a CA.
 

V případě jakýchkoli připomínek či dotazů Vám rádi poradíme s dalším postupem při vyřizování reklamace.